این سه نفر + ۲

این سه نفر داستان ما سه تاس، 3 تا دوست خوب.

این سه نفر + ۲

این سه نفر داستان ما سه تاس، 3 تا دوست خوب.

تعطیلات تموم شد!!!

به نام خودش.

امروز 12 فروردین روز جمهوری اسلامیه(این دو تا کلمه کنار هم خیلی قشنگن اما...). از مباحث سیاسی مربوط به امروز که بگذریم یه نکته خیلی مهم میمونه و اون اینه که تعطیلات داره تموم میشه، یعنی شد دیگه تعارف که نداریم. فردا جمعه اس و صبح شنبه دوباره کلاس و درس و مشق شروع میشه. تو این 12 روز دریغ از 1 صفحه درسی که خونده باشمیا علم و دانشی که اندوخته باشم. البته 3تا کتاب خوندم و کلی فیلم نسبتا کمی تا قسمتی مزخرف دیدم اما درس.... . قبل از عید رفتم انقلاب کتاب خریدم که تو عید درس بخونم اما، اما توی صفحه مقدمه کتاب گیر فرمودم و به حول و قوه الهی هنوز پیشرفتی نداشتم!!! دلم واسه "اون" و "او یکی" تنگ شده(نه بابا)، ان شا الله  بشه همین روزا همدیگرو ببینیم این دلمون یه خورده گشاد بشه. فردام که روز طبیعته امیدوارم به همه خوش بذگره و البته فردا شب طبیعتمون به لطف هموطنان غیور و ملت همیشه در صحنه تبیعط نشده باشه...

 راستی یه نکته جالب انگیز: "اون یکی" می خواست بره مسافرت گفت از کافی نت آپ میکنم!!!  هفته اس از سفر برگشته هنوز از خونشون آپ نکرده اونوقت میگف از کافی نت آپ میکنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!قپی اومد دیگه!


"من"  



نظرات 2 + ارسال نظر
علی شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:14 ب.ظ http://www.alifarangi.ir

سلام
تبریک میگم افتتاح وبلاگتون رو
به نظرم بیشتر خودتون میدونید چی میگید
در ضمن یکی از پست ها عکساش دیده نمیشه
البته نظر من در مورد پست هایی هست که مخاطبش خودون هست اما اونایی که عمومیه جالبه

سلام. ممنون از اینکه سر زدید.
بابت انتقادتون باید عرض کنیم که ما روشن نوشتیم و همه هم تاحالا دونستن که ما چی نوشتیم و چی میگیم...
به هر حال تشکر.
"این 3 نفر"

زینب شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:55 ب.ظ http://happy-girl.blogsky.com

سلام من خوبی؟ فک کنم دفعه ی پیش تو پست اون نظر دادم اما نمی دونم دیگه من و اون و اون یکی نداره که داره؟ نه!
میخواستم بگم من لینکتون کردم(اون خبر داره) اما شما نکردین. اشکال نداره. اما خوش حال میشم بهم سر بزنین. الان آپم. منتظرم
ممنون
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد