این سه نفر + ۲

این سه نفر داستان ما سه تاس، 3 تا دوست خوب.

این سه نفر + ۲

این سه نفر داستان ما سه تاس، 3 تا دوست خوب.

به نام خودش.

سلام به همه بیکارای عزیز که اینجان، قبلا گفته بودم دوباره ام میگم مقدمتون گلبارون.


امروز "من" و "اون یکی" رفته بودیم انقلاب. جای "اون" خالی بود. "من" کتاب می خواستم و "اون یکی" ام مثلا کتاب می خواست اما واقعا که کتاب نمی خواست. لطف کرده بود واسه مادر مکرمه و پدر محترمش خالی بسته بود که کتاب می خواد. اما در واقع اون یکی می خواست 3 صفحه مخش عیدشو بده دارالترجمه که براش ترجمه کنن. دلیل خالی بندیشم اینه که ما 3نفر خیر سرمون چی داریم؟؟؟؟؟ فوق دیپلم زبان انگلیسی. واسه همین لطف کرد خونه رو پیچوند که باباشینا نگن تو اون 3سال چه حرکتی(بخونین غلطی) میکردی؟!؟!؟؟! خب سواله دیگه واسه همه پیش می آد، واسه منم اومد که این "اون یکی"ی ما تو اون 3سال چه غ ل ط ی میکرد آخه؟؟؟؟؟

حالا منکه به مامانش اینا نمیگم اما امیدوارم کلاغه هم به گوششون نرسونه. به هر حال از زیراب زنی که بگذریم جای "اون" خالی، یاد گذشته ها و روزای خوش زبان کردیم... چقد دلم تنگ اون روزاس... کاش میشد دوباره سه تایی یه جا بریم و اونجارم آّباد کنیم.


قراره که تو عید هم دوباره همدیگه رو ببینیم. فکر کنم تا اون روز دلم براشون تنگ بشه(نه بابا).

فعلا بای بیکار عزیز تا های(همون سلام خودمون) بعدی.


"من"

27 اسفند 1388- پنج شنبه ساعت 3:51

سال ۸۹ مبارک.

بهار که میرسه همه چیزو نو می کنه. مهم تر از همه به نظر من دل ادم هاست که باید نو بشه.باید سعی کنیم دلی به وسعت اقیانوس داشته باشیم بدی هارو دیلیت و خوبی هارو کپی کنیم.پیش پیش سال نو رو تبریک میگم.امیدوارم سالی سرشار از موفقیت داشته باشید.   

 

پ.ن:ما فردا به اتفاق خانواده میریم مسافرت شاید تا یک هفته دیگه پستی نذارم ولی میدونم که دلم تنگ میشه.شاید رفتم کافی نت و آپ کردم.   

پ.ن:من واون یکی عزیز  سال نو تون مبارک.لحظه تحویل سال منم دعا کنید.بای     

پ.ن:دلم واسه ۵ نفر خیلی تنگ میشه .حالا بماند واسه کیا.......امیدوارم که تعطیلات به اوناهم خوش بگذره. 

اون 

خواهش

من تک سوار عشقم که بر کویر دل به تاخت میروم وبه جایی نمی رسم.    

من آن گمشده ی دلی هستم که از یاد رفته ام و تصویر مبهمی از خود به جای گذاشته ام. خود هم یارای دیدن آن را ندارم بگذار تا در قلبت رخنه کنم بگذار تا دستهای سرد و خزان زده ام را با دستان گرم و مهربانت زنده کنم بگذار تا از مروارید های اشکم گردنبندی از صفا ومحبت به گردنت بیاویزم.       

 تنهایم مگذار مادر...............       

اون

بهار بهار

بهار بهار
صدا همون صدا بود
صدای شاخه ها و ریشه ها بود
بهار بهار
چه اسم آشنایی ؟
صدات میاد ... اما خودت کجایی
وابکنیم پنجره ها رو یا نه ؟
تازه کنیم خاطره ها رو یا نه ؟
بهار اومد لباس نو تنم کرد
تازه تر از قصل شکفتنم کرد
بهار اومد با یه بغل جوونه
عید آورد از تو کوچه تو خونه
حیاط ما یه غربیل
باغچه ما یه گلدون
خونه ما همیشه
منتظر یه مهمون
بهار اومد لباس نو تنم کرد
تازه تر از فصل شکفتنم کرد
بهار بهار یه مهمون قدیمی
یه آشنای ساده و صمیمی
یه آشنا که مثل قصه ها بود
خواب و خیال همه بچه ها بود
آخ ... که چه زود قلک عیدیامون
وقتی شکست باهاش شکست دلامون
بهار اومد برفارو نقطه چین کرد
خنده به دلمردگی زمین کرد
چقد دلم فصل بهار و دوست داشت
واشدن پنجره ها رو دوست داشت
بهار اومد پنجره ها رو وا کرد
من و با حسی دیگه آشنا کرد
یه حرف یه حرف � حرفای من کتاب شد
حیف که همش سوال بی جواب شد
دروغ نگم � هنوز دلم جوون بود
که صب تا شب دنبال آب و نون بود

ترانه سرای توانمند کشورمان
محمد علی بهمنی


"من" عاشق این شعرم. خیلی زیباس. شمام لذت ببرین، امیدوارم.

خوش گذشت...

سلام. جای همه خالی، رفتیم دود کردیم اومدیم. خیلی خوش گذشت...


امیدوارم به همه خوش گذشته باشه. خصوصا به "اون" و  "اون یکی" و +2






"من"

۴شنبه سوری خوش بگذره و البته بی خطر، ان شا الله.

الان برام یه اس ام اسی اومد که خیلی خوشم اومد، قشنگ بود. مینویسم شمام لذت ببرین:


قبر من جز خانه الفت نبود

خانه ام جز جای عاشق‌ها نبود

گرد هم در خانه ی من جایشان

عشق بود و عشق بود و غم نبود

چون شدم خاموش به یادآرید زمن 

جز حدیث عشق حدیث من نبود.


صدای ترقه و فشفه از بیرون می آد. آدم وسوسه میشه بره بیرون و یه کم دود کنه!!! تا نیم ساعت دیگه میرم و تو جشنواره نور علیه تاریکی ها شرکت میکنم. فقط امیدوارم امروز روز شادی باشه واسه همه... همه اونایی که می خوان شاد باشن. امیدوارم هیچ کس نتونه شادی رو از مردم بگیره... هیچ کس!!! حتی اونایی که خیلی ز...


3 شنبه ساعت 6:20 عصر/ شب چهارشنبه سوری

"من"

ای خدا

مشت می کوبم بر در
پنجه می سایم بر پنجره ها
من دچار خفقانم ، خفقان
من بتنگ آمده ام از همه چیز
بگذارید هواری بزنم
باز با شما هستم
این در ها را باز کنید
من بدنبال فضایی می گردم
لب بامی
سر کوهی
دل صحرایی
که در آنجا نفسی تازه کنم
می خواهم فریاد بلندی بکشم که صدایم به شما هم برسد
من هوارم را سر خواهم داد
چاره ی داد ِ مرا باید این داد کند
از شما خفته ی چند ، چه کسی می آید با من فریاد کند.


"من"

هو المحبوب

                                            بود سوزی در اهنگم خدایا       

                                     تو میدانی که دلتنگم خدایا    

                                     اگر تاب  پریشانی  ندارم      

                                     نه از اهن نه از سنگم خدایا    

                                                                                 ( مهدی سهیلی) اون

تقدیم به پدر عزیزم

چقدر دوست داشتنی است چهره ی مهربانت پدر.دستان چروکیده وترک خورده ات مانند زمین شخم خورده است که بذر محبت را در ان کاشته اند.چشمهایت چون خورشیدی هستند که هر صبح با مهربانی از پشت پلک های خسته ات طلوع می کنند و بر خانه نور می پاشند.               

 اگر من هنوز غم را نشناخته ام اگر طعم اشک را نچشیده ام سفره خالی را ندیده ام مدیون دست هایت هستم مدیون تویی که دست هایت پینه میبندد چهره ات چروکیده میشود وقامتت هر روز خمیده تر از دیروز می شود و تویی که هر روز مهربان تر از دیروز می شوی........تنها تو را...............؟       

اون    

کارت تبریک


اینم چندتا کارت تبریک چون سلیقه ها مختلفه هرکی از هرکدوم خوشش اومد فکر کنه اونو واسش فرستادیم که عید رو تبریک بگیم.















سال نو مبارک البته پیشاپیش

سال نومی شود.زمین نفسی دوباره می کشد.برگ ها به رنگ در می آیند و گل ها لبخند می زند و پرنده های خسته بر می گردند و دراین رویش سبز دوباره...من...تو...ما...کجا ایستاده اییم.سهم ما چیست؟..نقش ما چیست؟...پیوند ما در دوباره شدن با کیست؟...زمین سلامت می کنیم و ابرها درودتان باد و ...سال نو مبارک ...چون همیشه امیدوار وسال نومبارک...


سلام به همه بیکارهای عزیزی که باز اومدن نوشته های ما سه تا رو بخونن، قبلا گفته بودم مقدمشون گلبارون اما دوباره ام میگم خوش اومدین.


شاید شب عید درست حسابی نتونم تبریک بگم واسه همین الان به همهههههههههههههه پیشاپیش فرارسیدن سال جدید رو تبریک میگم که هم اولین نفر باشم هم درست و حسابی تیربک بگم


ای نو بهار خنـــدان از لامکان رسیـــــدی
چیزی به یار مانی از یـــار ما چه دیـــدی
خندان و تازه رویی سر سبز و مشکبویی
همرنگ یار مایی یا رنگ از او خریــدی



پس در نهایت منظور این بود که کلا سال نو مبارک. امیدوارم سال بسیار بسیار بسیار خوبی داشته باشین همتون با هم. سالی سبز و پربار...


"اون" و "اون یکی" عزیز


سال نو و بهاری نو را، فرصتی نو برای تازه شدن و بازنگریستن بر چگونه زیستن میبینم!
برای وجود نازنینت در این فرصت نو شوری نو برای ساختن و بهتر زیستن آرزو میکنم.
امیدوارم همیشه سلامت و سرزنده و مهربان و سبز و روشن بین باقی بمانی...


یادم باشد

یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند
یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می خواهم باشند
یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم
که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد
یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم
چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باشد...



"من"

تقدیم به نبض زندگیم م.......

به نام خداوند مهربانی که قلب مرا وسراپای وجودم را از عشق به تو لبریز ساخته عشقی که هر لحظه فزونی مییابد و بی قراری را در دلم برپا میکند.   

همه ی وجودم همه ی هستی ام سلام   

سلام به وجود پر از مهرت که عاشقانه دوستش دارم و منتظر دیدارش هستم.   

می خواهم پاسخ کلمات زیبا وهدیه ی با محبتت را بدهم.اما باور کن که جملات و صحبت های من نوشتی است و نه گفتنی.نمیدانم دیگر چرا نمیتوانم راحت بنویسم.      

شاید چون آنقدر وجودم به تو نزدیک شده که نیازی به این واسطه ها نیست.خود روح غرق شده ام در وجود تو همه ی اینها را خواهد گفت.     

من تو را تنها ترین وجود یکی شده با خود میدانم.    

هیچکس به قدر تو و من این پیوند را ندارد.                        

                                                       

       

                                                                                    همسرت      

اون

روز جهانی دوستای زپرتی

به نام خودش.


امروز یه اس ام اسی برام اومد که باعث شد هم روحم شاد بشه هم یادی از دوستای قدیمی بکنم، از طرف یه دوست قدیمی و البته اصفهانیه اصیل که دلم خیلی ام براش تنگ شده. مینویسم شمام فیض ببرین، چون من تک خور نیستم و همه رو تو شادیام شریک میکنم حتی شما:



emroz roze jahanie dustaye Zepertiye

toam in smso baraye zeperti tarin dostet befrest: happy Zeperti Friends DAY  bara khodam nafrestiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaa




هر روز جهانی ای رو حدس میزدیم باشه الا روز جهانی دوستای زپرتی. به حق چیزای نشنویده!!!!!


"من"

خرچنگ های مردابی

خرچنگ های مردابی

در این زمانه بی های و هوی لال پرست

خوشا به حال کلاغان قیل وقال پرست
چگونه شرح دهم لحظه لحظه خود را
برای این همه ناباور خیال پرست؟
به شب نشینی خرچنگهای مردابی
چگونه رقص کند ماهی زلال پرست؟
رسیده ها چه غریب و نچیده می افتن
به پای هرز علفهای باغ کال پرست!
رسیده ام به کمالی که جز انا الحق نیست کمال داررا برای من کمال پرست
هنوزم زنده ام و زنده بودنم خاریست
به تنگ چشمی نا مردم زوال پرست


آهنگ محبوب "من" خیلی خیلی دوسش دارم. از تقدیر بیشتر. یکی از معدود آهنگ های غمگینیه که به دلم نشسته. حتما گوش کنین خوشتون می آد. اینو دیگه واقعا از بچگی دوس داشتم.

از اینجاها دانلود کنین و حال مبسوط ببرین:


http://asemaneabryeman.persianblog.ir/post/93/

http://ehsanmusicer.mihanblog.com/post/14