این سه نفر + ۲

این سه نفر داستان ما سه تاس، 3 تا دوست خوب.

این سه نفر + ۲

این سه نفر داستان ما سه تاس، 3 تا دوست خوب.

عید دیدنی این 3 نفر

به نام خودش... 

امروز سه شنبه اس و "من و  "اون یکی" طبق روال سنوات گذشته مشغول صرف فعل تلپ هستیم. مکان تلپ هم که مثل همیشه خونه "اون" بید و ما هم مثل همیشه چتر وا کردیم 

الان هم که "من" دارم تایپ می فرمایم "اون یکی" و "اون" و مریم بانو نشستن پشت سر "من" مثل شمر ذالجوشن دارن منو چک میکنن که یه وخت خاطره ای چیزی ننویسم... از اون خاطرات عروسه که قبلا نوشته بودم. جای دوستان خالی نیم ساعت پیش نهار زدیم به بدن. قبلش 4تا فیلم دیدیم بالای 18 سال البته رکورد زمانی زدیم چون 4تاشو تو نیم ساعت دیدیم. راستی یه فیلم باحال دیدیم مربوط به نامزدی" اون"، کلی دچار حالات نوستالژیک شدیم در مورد اون زمانی که شوهر فرمود. "اون یکی" طفلکی امروز نوبت داشت برای سوسول بازی و از این حرفا، اما از اونجاییکه بسیار بسیار سست عنصر بید قرارشو کنسل کرد با 1 عدد دروغ مصلحتی.  فعلا بای چون میخایم بریم بستنی بخوریم، قبل از نهار جاتون خالی چیپس و ماست موسیر زدیم و شیرینی و اینا... داریم یواش یواش دچار معده درد میشیم اما خب جو دوستانه است و معده و شکم و این حرفا دیگه. به اندازه 1 سال گذشته اطلاع رسانی عمومی هم کردیم( همون غیبت خودمون). 

فعلا دیگه بای تا های. 

 

"من"، "اون" ، "اون یکی" 

  

پ.ن:سلام امروز صبح که با "من" و "اون یکی" صحبت فرمودم در حد یه تعارف گفتم خواستید بیایین خونه ما اونام که از خدا خواسته اصلا شایدو اینجور حرفا تو کارشون نبود سریعا چترو پهن کردن الانم با بیل و کلنگ باید بیرونشون کنم. الان ساعت 15:43 بعد از ظهر هست هنوزم نتونستم بیرونشون کنم.ساعت 4 شاید به لطف آوا خانم آرایشگر محترم بتونم از دستشون خلاص بشم.     

"اون"  

 

پ.ن: سلام خوبین؟ یه مطلبی خواستم بگم، این که من بیچاره خودمو کشتم که برم اما "من" و "اون" هی منو اغفال کردن که نرو و دیگه از فرصتا نیستو اینا، حالا "اون " پررو میگه با بیل وکلنگ بیرونمون میکنه............................درخواست دارم حرفاشو زیاد جدی نگیرید(این محض تخریب شخصیت بود) 

"اون یکی"

نظرات 1 + ارسال نظر
فریبا سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:24 ب.ظ http://day_pic.mihanblog.com

سلام. خسته نباشید.وب جالب و قشنگی دارین.[دست][دست][دست]

برای این تلاشتون بهتون افرین میگم.[هورا][هورا][هورا][هورا]

من فریبا هستم.[گل][گل][گل][گل][گل][گل]

اجازه بدین دعوتتون کنم که به وب من هم تشریف بیارین

[نیشخند][نیشخند][نیشخند]

ادرس وبلاگ من اینه:http://day_pic.mihanblog.com

تمایل دارم تا با هم تبادل لینک کنیم.هیچ ضرری نداره .[بغل][بغل][بغل]

منو با اسم متنوع ترین عکسهای روز دنیا لینک کنید.

[خجالت][خجالت][خجالت][خجالت]

منم لینکتون میکنم.

[خونسرد][خونسرد][خونسرد][خونسرد][خونسرد]

این هم ادرس گروه یاهوی منه.[نیشخند][نیشخند]

http://groups.yahoo.com/group/Daypic

پیشنهاد میکنم حتمآ عضوش بشی چون

میتونی با برقراری با یه گروه بزرگ از صاحبان سایت ووبلاگ باهاشون

تبادل نظر گفتگو و بادل اطلاعات کنی.

هر وقت اومدی قدمت روی چشم.

بای.

[بدرود][بدرود][بدرود][بدرود][بدرود]

۳پاس دوست عزیز.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد