این سه نفر + ۲

این سه نفر داستان ما سه تاس، 3 تا دوست خوب.

این سه نفر + ۲

این سه نفر داستان ما سه تاس، 3 تا دوست خوب.

بارسلونا 4 - آرسنال 1 - دنیا زیر پای مسی

سلام. دیشب بارسا 4 بر 1 برد، خیلی بازی قشنگی بود کلی لذت بردیم. مسی لامصب غوغا کرد.

خصوصا که حریف انگلیسی بود و من از تیم های انگلیسی اصلا و ابدا خوشم نمی آد.


بارسلونا 4 - آرسنال 1 - دنیا زیر پای مسی

بارسلونا موفق شد تا با درخشش در دیدار سه شنبه شب ورزشگاه نوکمپ و کسب یک پیروزی مقتدرانه، روانه مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

سایت گل- دو تیم بارسلونا و آرسنال امشب در حالی در ورزشگاه نوکمپ به مصاف یکدیگر رفتند که دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه امیریتس با تساوی 2-2 به پایان رسیده بود.

در جریان دیدار برگشت این دو تیم، ابتدا این بندتنر بود که در دقیقه 19 توانست اولین گل مسابقه را برای تیم میهمان به ثمر برساند.البته لیونل مسی تنها 3 دقیقه بعد گل خورده را جبران کرد و با به ثمر رساندن اولین گل تیمش بازی را به تساوی کشید. همین جا بود که استارت ستاره آرژانتینی باشگاه کاتالان رقم خورد.

مسی دو بار دیگر و در دقایق 37 و 42 برای تیمش دو گل دیگر را به ثمر رساند که نیمه اول این دیدار با برتری قاطعانه تیم میزبان به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز آرسنالی ها نتوانستند فرصت چندانی را برای گلزنی خلق کنند و در حالی که خیلی ها انتظار  داشتند که شاگردان ونگر به جریان بازی برگردند، ولی فرصتهای توپچی ها در حد چند شوت سهمگین به سمت دروازه والدس خلاصه شد.

دردقیقه 88 بود که مسی نمایش خیره کننده اش را کامل کرد  وتوانست چهارمین گل خودش و بارسا در این دیدار را به ثمر برساند تا تیم کاتالان با برتری 1-4 از این دیدار و برتری 3-6 در مجموع دو دیدار زمین مسابقه را ترک کند.

بدین ترتیب و با پایان یافتن دیدارهای سه شنبه، مشخص شد که دو تیم اینتر و بارسلونا در مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت.بلافاصله در پایان این دیدار بود که وب سایتهای روزنامه های معتبر اسپانیایی، با تیترهایی جنجالی ، پیروزی تیم کاتالان را جشن گرفتند.روزنامه مارکا در مطلب اصلی سایتش این تیتر را قرار داد:«دنیا، زیر پاهای او. » روزنامه آ.اس نیز تیتر زد:«مسی ترسناک است. او از این دنیا نیست.» و در وب سایت روزنامه اسپورت کاتالونیا،مطلبی با این تیتر می بینیم:«فوتبال نمی گوید، مسی می گوید.»














"من"  

نظرات 2 + ارسال نظر
اون چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:47 ب.ظ

I agree with you because i hate england team.I like BARSELON in spain and JUVENTOS in italy.

"من" پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:18 ب.ظ http://setareyesoheil8000.blogfa.com

JUST JUVENTOS in italy

تیم فقط و فقط یووه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد