این سه نفر + ۲

این سه نفر داستان ما سه تاس، 3 تا دوست خوب.

این سه نفر + ۲

این سه نفر داستان ما سه تاس، 3 تا دوست خوب.

تلاش برای رسیدن به هدف!انشا الله

کاش می شد زندگی بار دگر               بوی ناب عطر کودک می گرفت      

بوی لبخند زلال مرغ عشق                 بوی آواز چکاوک می گرفت     

زندگی زیباست باید خوب بود              زخم ها را میتوان مرحم نهاد     

 

سلام    

سال ۸۸ با همه اشکها ولبخند هاش بالاخره تموم شد.امیدوارم ذر سال ۸۹ به یاری خدا و همت مضاعف خودم بتونم برنامه هایی که رو که در سر دارم  عملی کنم .واسه همه اونایی که دوسشون دارم آرزوی سلامتی و موفقیت میکنم.    

پ.ن۱ :امسال تعطیلاتو به همراه خانواده به یزد و کرمان رفتیم.خیلی زیبا بود.    

پ.ن۲:از همسر عزیزم که همیشه یارو یاور من بوده و هست به خاطر همه خوبی ها و مهربونی هاش تشکر می کنم وبهش میگم اگه واسه ی همه ی دنیا یه دونه ای واسه من همه ی دنیایی     

پ.ن۳:(من) جان عزیز مگر اینکه شما رو نبینم .اون یکی عزیزم فکر کنم شما هم مایل به دیدار (من)باشید یه قرار بزاریم ایشونو ملاقات کنیم.   

اون

نظرات 2 + ارسال نظر
آویشن دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:33 ب.ظ http://www.dittany.blogsky.com

سلام
سال نوتون مبارک
دستتون درد نکنه
واقعا وبلاگ باحالی دارین
راستی اگه شما ۳نفر مایل به تبادل لینک بودین منو با خبر کنین یا از طریق ایمیل یا با نظر دادن توی وبلاگم
مرسی
به امید همکاری
فعلا
باییییییی

!جای شما خالیست دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:35 ب.ظ http://www.cn3co.com/?ref=3631

سایت جالبی دارید به سایت ما هم سر بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد