این سه نفر + ۲

این سه نفر داستان ما سه تاس، 3 تا دوست خوب.

این سه نفر + ۲

این سه نفر داستان ما سه تاس، 3 تا دوست خوب.

۴شنبه سوری خوش بگذره و البته بی خطر، ان شا الله.

الان برام یه اس ام اسی اومد که خیلی خوشم اومد، قشنگ بود. مینویسم شمام لذت ببرین:


قبر من جز خانه الفت نبود

خانه ام جز جای عاشق‌ها نبود

گرد هم در خانه ی من جایشان

عشق بود و عشق بود و غم نبود

چون شدم خاموش به یادآرید زمن 

جز حدیث عشق حدیث من نبود.


صدای ترقه و فشفه از بیرون می آد. آدم وسوسه میشه بره بیرون و یه کم دود کنه!!! تا نیم ساعت دیگه میرم و تو جشنواره نور علیه تاریکی ها شرکت میکنم. فقط امیدوارم امروز روز شادی باشه واسه همه... همه اونایی که می خوان شاد باشن. امیدوارم هیچ کس نتونه شادی رو از مردم بگیره... هیچ کس!!! حتی اونایی که خیلی ز...


3 شنبه ساعت 6:20 عصر/ شب چهارشنبه سوری

"من"

نظرات 2 + ارسال نظر
soofy razy سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:53 ب.ظ http://www.math4life.blogsky.com

سلام وب بسیار زیبایی دارید من در زمینه ی ریاضی وبی رو راه اندازی کردم که خوشحال میشم ازش دیدن کنی و اگر مایل به تبادل لینک بودی در قسمت نظرات اعلام کنید راستی کلیک روی تبلیغات وبم یادتون نره

سلام. سپاس که سر زدی.

یکی سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:06 ب.ظ http://royayedonyayeman.blogfa.com

سلام جالبه کلیت وبلاگتونو عرض می کنم. راستی نمی دونم چرا همه این روزها بودار حرف می زنن همه چی رو به چیزهای بی ربط دیگه ای ربط می دن .مثلاْ همین انتهای جملت ...
واقعاْ تو این چهارشنبه سوری شادی هم می بینی ؟؟؟؟؟
این صداهایی که می شنویم همیشه نوای شادی نیست ... تا باشه از این صداها نشنویم...
کجاست رسمهای قشنگ دیروز که تبدیل به بدعت امروز شده!!

سلام دوست عزیز. این روزا همه بو دار حرف میزنن چون همه چیز بودار شده. ممنون که سر زدی. از این صدا ها هم میشه شادی رو شنید به شرطی که بخوایم همه با هم شاد باشیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد