این سه نفر + ۲

این سه نفر داستان ما سه تاس، 3 تا دوست خوب.

این سه نفر + ۲

این سه نفر داستان ما سه تاس، 3 تا دوست خوب.

خواهش

من تک سوار عشقم که بر کویر دل به تاخت میروم وبه جایی نمی رسم.    

من آن گمشده ی دلی هستم که از یاد رفته ام و تصویر مبهمی از خود به جای گذاشته ام. خود هم یارای دیدن آن را ندارم بگذار تا در قلبت رخنه کنم بگذار تا دستهای سرد و خزان زده ام را با دستان گرم و مهربانت زنده کنم بگذار تا از مروارید های اشکم گردنبندی از صفا ومحبت به گردنت بیاویزم.       

 تنهایم مگذار مادر...............       

اون

نظرات 1 + ارسال نظر
"من" چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:32 ب.ظ

خدا هیچ مادری رو مریض نکنه. مامان آدم که بی حال باشه زندگی آدم بی حال میشه. حالا فک کن مامانت مریض باشه، زندگیت فلج میشه. خدا اون روزو واسه هیچ خانواده ای نیاره...

واقعا اینو که مینوشتم یاد مامانت افتادم.امیدوارم هر چه زودتر سلامتی شو بدست بیاره .
من بی تو هیچم تو باورم نکن خیسم ز گریه تنهاترم نکن الان داشتم این اهنگ یگانه رو گوش میدادم.
اون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد