این سه نفر + ۲

این سه نفر داستان ما سه تاس، 3 تا دوست خوب.

این سه نفر + ۲

این سه نفر داستان ما سه تاس، 3 تا دوست خوب.

خرچنگ های مردابی

خرچنگ های مردابی

در این زمانه بی های و هوی لال پرست

خوشا به حال کلاغان قیل وقال پرست
چگونه شرح دهم لحظه لحظه خود را
برای این همه ناباور خیال پرست؟
به شب نشینی خرچنگهای مردابی
چگونه رقص کند ماهی زلال پرست؟
رسیده ها چه غریب و نچیده می افتن
به پای هرز علفهای باغ کال پرست!
رسیده ام به کمالی که جز انا الحق نیست کمال داررا برای من کمال پرست
هنوزم زنده ام و زنده بودنم خاریست
به تنگ چشمی نا مردم زوال پرست


آهنگ محبوب "من" خیلی خیلی دوسش دارم. از تقدیر بیشتر. یکی از معدود آهنگ های غمگینیه که به دلم نشسته. حتما گوش کنین خوشتون می آد. اینو دیگه واقعا از بچگی دوس داشتم.

از اینجاها دانلود کنین و حال مبسوط ببرین:


http://asemaneabryeman.persianblog.ir/post/93/

http://ehsanmusicer.mihanblog.com/post/14


نظرات 2 + ارسال نظر
اون یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:25 ق.ظ

(من)عزیز منم از دوران راهنمایی عاشق این اهنگ بودم و از اون خاطرات زیادی دارم .

من آدم خاطره بازی ام. اخلاق بدیه اما هستم دیگه... این خاطره هان که آدمو داغون میکنن...

[ بدون نام ] دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:57 ب.ظ

منم اینو دوستش دارم. خیلی باحاله. ممنون از یادآوریش.

خواهش میشه دوست بی نام و نشون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد