این سه نفر + ۲

این سه نفر داستان ما سه تاس، 3 تا دوست خوب.

این سه نفر + ۲

این سه نفر داستان ما سه تاس، 3 تا دوست خوب.

سال نو مبارک البته پیشاپیش

سال نومی شود.زمین نفسی دوباره می کشد.برگ ها به رنگ در می آیند و گل ها لبخند می زند و پرنده های خسته بر می گردند و دراین رویش سبز دوباره...من...تو...ما...کجا ایستاده اییم.سهم ما چیست؟..نقش ما چیست؟...پیوند ما در دوباره شدن با کیست؟...زمین سلامت می کنیم و ابرها درودتان باد و ...سال نو مبارک ...چون همیشه امیدوار وسال نومبارک...


سلام به همه بیکارهای عزیزی که باز اومدن نوشته های ما سه تا رو بخونن، قبلا گفته بودم مقدمشون گلبارون اما دوباره ام میگم خوش اومدین.


شاید شب عید درست حسابی نتونم تبریک بگم واسه همین الان به همهههههههههههههه پیشاپیش فرارسیدن سال جدید رو تبریک میگم که هم اولین نفر باشم هم درست و حسابی تیربک بگم


ای نو بهار خنـــدان از لامکان رسیـــــدی
چیزی به یار مانی از یـــار ما چه دیـــدی
خندان و تازه رویی سر سبز و مشکبویی
همرنگ یار مایی یا رنگ از او خریــدی



پس در نهایت منظور این بود که کلا سال نو مبارک. امیدوارم سال بسیار بسیار بسیار خوبی داشته باشین همتون با هم. سالی سبز و پربار...


"اون" و "اون یکی" عزیز


سال نو و بهاری نو را، فرصتی نو برای تازه شدن و بازنگریستن بر چگونه زیستن میبینم!
برای وجود نازنینت در این فرصت نو شوری نو برای ساختن و بهتر زیستن آرزو میکنم.
امیدوارم همیشه سلامت و سرزنده و مهربان و سبز و روشن بین باقی بمانی...


نظرات 1 + ارسال نظر
اون دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:17 ب.ظ

اگه نخوایم سبز باشیم باید کیو ببینیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گلم منم پیش پیش سال خوبی واست ارزو میکنم .به امید روزای بیشتر که با هم باشیم.
اون یکی جان وقت کردی نظری پستی چیزی تو وبمون از خودت بذار خوشحال میشیم .

"من" رو ببینین. عزیزم چرا همه چیزو سیاسی میکنی. سبز بودن یعنی شاد بودن و بهاری بودن. ای بابا از دست تو.

"من"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد