این سه نفر + ۲

این سه نفر داستان ما سه تاس، 3 تا دوست خوب.

این سه نفر + ۲

این سه نفر داستان ما سه تاس، 3 تا دوست خوب.

اون یکی عصبانی

 

 به قول "من"سلام بیکارای عزیز : 

 

اگه ممکنه گوشاتونو بگیرین که می خوام"من" عزیزمو بترکونم. یه هوا روش زیاد شده.   

  

خطاب به "من":   

آخه"من" تو خجالت نمی کشی؟ من خاطراتمو بنویسم؟ آره؟ بقیشو باشه واسه بعد که دیدمت!!!!!!!!!!!!!!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
مسلم یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:45 ب.ظ http://nazaratemardomi.com

تسلیم مطلق بفرمان

حضرت حق سبحان م الله آقا ابراهیم میرزایی

تنها راه نجات آدمیان است

من سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 ق.ظ

سلام " اون یکی" عزیزم. ترکیدی بابا. دعواهای خونوادگی رو به اینجا نکشون دخترم!!!! ای بابا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد